Foglalási és Fizetési útmutató

Az alábbiakban részletes útmutatást talál a foglalás menetéről, a foglalási adatlap kitöltéséről, az utazási szerződés továbbításáról, az utazás részvételi díjának fizetési módjáról és az utazási dokumentumok átvételéről. Kérjük, olvassa el az információkat!

Foglalás folyamata és a foglalási adatlap kitöltése:

A foglalás folyamatának elindításához kérjük, válasszon ajánlataink közül helyszínt és indulási időpontot, vagy kérjük, írjon nekünk, adja meg részletes utazási tervét.

A rendszerben kétféleképpen tud foglalni.

A kiválasztott út mellett talál egy „Ajánlatkérés” gombot, amire kattintva az egyik lehetőség szerint feljön egy új ablak. Itt a létszám megadásával a rendszer kiszámolja a részvételi díjat, majd meg kell adni a személyes adatokat (utasok nevei gyermekek kora, számlázási név, cím, telefon, e-mail, egyéb információk).

Amikor elkészült a foglalási adatlap kitöltésével kattintson ismét az „Ajánlatkérés” gombra.

A másik lehetőség, egyes utazások esetében Ön kiválasztja az utazást és az „Ajánlatkérés” gomb megnyomása után e-mailben tudja jelezi számunkra foglalási szándékát.

A foglalási adatlap elküldése:

Az ajánlatkérő adatlap vagy e-mail beérkezése után, ellenőrizzük az adott útra vonatkozó szabad helyeket.
Ezt követően munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot, e-mailben vagy telefonon jelzi, hogy a választott utazásra van-e lehetőség foglalni.

A foglalás visszaigazolása és a megrendelést véglegesítése

A visszajelzés az ajánlatkérés beérkezésétől számított egy-két munkanapon belül megtörténik. Amennyiben a kiválasztott útra van lehetőség foglalni, és ezt munkatársaink írásban visszaigazolják, úgy Önnek a rendelését írásban (e-mailen, posta) kell megerősítenie irodánk felé.

Az utazási szerződés kiküldése:

A rendelést követően munkatársaink elküldik Önnek az utazási szerződést, amely az utazók nevét, az indulási időpontot, a megrendelt szolgáltatásokat, valamint az utazás részvételi díját és a fizetéssel kapcsolatos tudnivalókat is tartalmazza.

Az utazási szerződés megérkezése után Önnek a szerződést aláírva vissza kell juttatnia hozzánk (e-mailben vagy eredetiben) illetve meg kell fizetnie az utazás részvételi díj előlegét vagy a teljes részvételi díjat.

Az előleg az utazás teljes részvételi díjának 40 %-a, ha az indulási időpontig 35 vagy annál napnál kevesebb van hátra, akkor a teljes részvételi díj és a megrendelt kapcsolódó szolgáltatások (pl. repülőtéri illeték, vízum, utasbiztosítás ) teljes díja esedékes.

A részvételi díj fizetése, a visszaigazolt megrendelésben foglalt feltételek szerint, számla ellenében esedékes.
A szervező iroda köteles a hatályos jogszabályoknak megfelelő számla(ák) (előleg- és végszámla) kiállítására, valamint köteles azokat az utasnak átadni.


A részvételi díj fizetésének módjai:


- hitel vagy bankkártyával banki biztonságos web felületen (kiküldött link alapján),



- számlánkra átutalással,

  Bankszámlaszám: 12100011-10087828

  Külföldről:

  IBAN: HU92 1210 0011 1008 7828 0000 0000
  SWIFT: GNBAHUHB

- közvetlen banki befizetés bármelyik Gránit Bank fiókban:

 

KÖZPONTI FIÓK

Cím: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 8. Térkép

Nyitvatartási idő : Hétfő - Péntek: 8:30 - 16:00

 

WESTEND ÜGYFÉLKÖZPONT

Cím: WestEnd City Center 1062 Budapest, Váci út 1-3.
(1. emelet, Hild József sétány 24.) Térkép

Nyitvatartási idő :  Hétfő – Péntek: 10:00-18:00

A részvételi díj megérkezése után véglegesítjük a foglalást.

Szolgáltatás-és díjváltozások 

Az utazásszervezők fenntartják a díjváltoztatás jogát, azonban a díj emelésére kizárólag a közlekedési költségek nemzetközi egyezményen alapuló díjszabásait, vagy a hatósági árának változása miatt, továbbá az utazási szerződésben vállalt egyes részszolgáltatásokkal kapcsolatos adó-, illeték és egyéb kötelező terhek (üdülőhelyi díj, reptéri illeték stb.) valamint a szolgáltatóval kötött szerződésben szereplő deviza/forint időközi változása miatt kerülhet sor, (Ennek árfolyamát az adott utazásszervező iroda adja meg). Az utazásszervező köteles a díjemelés mértékét és indokát az utassal írásban közölni. A díjemelés indokát az utazásszervező az utassal legkésőbb az indulást megelőző 20 nappal közli és tájékoztatja az utast, hogy amennyiben a díjemelés a 8 százalékot meghaladja, a szerződéstől elállhat. Ha a díjemelés a 8 %-ot meghaladja, az utasnak öt munkanapon belül jeleznie kell, ha a szerződéstől el kíván állni. Az utazási iroda köteles a szolgáltatások és részvételi díj bármilyen megváltozásáról az utast haladéktalanul írásban, vagy a körülmények által lehetővé tett leggyorsabb módon értesíteni.


Hogyan jut hozzá az utazáshoz szükséges dokumentumokhoz:


A teljes utazási költség megfizetése után, valamint az indulás előtt egy héttel küldjük el Önnek az utazásához szükséges dokumentumokat.


Egyéni utak esetén: irodánktól kap egy vouchert (részvételi jegyet), melyen megtalálható a partner utazási iroda avagy a szálláshely pontos címe, ahol jelentkeznie kell. 

Buszos utak esetén: irodánktól kap egy vouchert (részvételi jegyet), melyen megtalálható az autóbusz pontos indulási helye, valamint a találkozás és az indulás időpontja.

Repülős utak esetén: irodánktól kap egy vouchert (részvételi jegyet) és a repülőtéren az utazásszervező képvislőjétől át tudja venni a repülőjegyét, illetve beszállókártyáját, egyes légitársaságok esetén a beszállókártyákat előre kiküldjük.

Az utazási dokumentum (maga a részvételi jegy) minden esetben, minden lényeges és fontos információt tartalmaz az Ön utazásával kapcsolatban.


Kiegészítés:

A Club Holiday Online Utazási Iroda oldalán megjelenített utazási ajánlatok nem minősülnek nyilvános ajánlattételnek. Az utazási szerződés nem jön létre a foglalási adatlap elküldésével. Az utazási szerződés csak az írásban rögzített feltételek szerint, a részvételi díj megfizetése után jön létre.


Fontos: csak abban az esetben tudjuk az Ön megrendelését véglegesnek tekinteni, ha a Club Holiday Online Utazási Irodához visszaérkezett az aláírt szerződés (e-mailben, vagy eredetiben), és megfizetésre került az utazási szerződésben feltüntetett részvételi díj.


A legnagyobb odafigyelés és körültekintés mellett is elképzelhető, hogy az utazási szerződés visszaküldése és a részvételi díj kiegyenlítése közötti időszak alatt a megrendelt szolgáltatásra betelnek a szabad férőhelyek, mivel azok foglalása és iktatása a beérkező megrendelések időrendi sorrendjében történik. Ha ez mégis bekövetkezik, akkor a Club Holiday Online Utazási Iroda azonnal értesíti az utast, hogy nincs már szabad hely a választott utazásra, és a fizetéssel létrejött szerződés is azonnali hatállyal megszűnik. Az utazási szerződés ilyen módon történő megszűnéséből keletkező kárigény esetén a Club Holiday Online Utazási Iroda kizárja a felelősségét és nem áll módjában azt elfogadni, azonban segít újabb utat találni, vagy visszatéríti a befizetett összeget.

A honlapunkon szereplő képek csak tájékoztató jellegűek, ezért előfordulhat, hogy az ábrázolt tájak, tárgyak, épületek, épületrészek, berendezési tárgyak, stb. a valóságban másként néznek ki, mint a fotókon.


A képek illusztrációk, és nem minősülnek ajánlattételnek.


A szobákra vonatkozó képek szintén tájékoztató jellegűek, a szobák alkalmazott színei, felépítése, kinézete, bútorozottsága, valamint egyéb felszereltsége a képektől eltérő lehet, és mindenképpen függ a szoba komfortfokozatától, illetve attól, hogy a szállodakomplexumon belül hol helyezkednek el.


A weboldalra feltöltött információk tartalmazhatnak hibás vagy hiányos adatokat, amelyekért a Club Holiday Online Utazási Iroda nem vállal felelősséget!


Irodánk átmenetileg zárva tart / Our office is temporarily closed